دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست صمیمی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام رضازاده با اشاره به لزوم اعتقاد جازم به انقلاب اسلامی در میان طلاب افزود: نخبگان حوزه های علمیه باید با این نگاه و با دغدغه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی رشد پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رضازاده مدیر مؤسسه علمی، فرهنگی و جهادی انصارالمهدی (عج) عصر روز پنجشنبه در نشست صمیمانه نخبگان جوان و استعدادهای برتر حوزه با آیت الله اعرافی، گفت: باید حمایت های حوزه از نخبگان به سمتی برود که اهداف انقلاب اسلامی را دنبال نمایند.

وی افزود: نخبگان حوزوی جامعه هدف و مسئله مجموعه انصارالمهدی (عج) هستند.

حجت الاسلام رضازاده خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ذات خود یک واقعه تحول آفرین است و حوزه علمیه به عنوان خاستگاه این انقلاب می بایست نگاه تحولی داشته باشد و از راکد بودن بپرهیزد.

وی نخبگان جوان حوزه را نسل واسط بین علمای قدیم و نسل آینده حوزه دانست و گفت: این نخبگان هستند که می توانند بار جریان تحول در حوزه را به دوش بکشند.

مدیر مؤسسه علمی، فرهنگی و جهادی انصارالمهدی (عج) تصریح کرد: معنویت و روحیه توسل و بکاء که در حوزه های علمیه نهادینه شده است باید مورد مراقبت و حفاظت همه ما واقع گردد و زایل نشود.

وی با اشاره به لزوم اعتقاد جازم به انقلاب اسلامی در میان طلاب افزود: نخبگان حوزه های علمیه باید با این نگاه و با دغدغه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی رشد پیدا کنند.

حجت الاسلام رضازاده بیان داشت: رشد معرفت دینی، تقویت عنصر توسل، برانگیخته شدن احساسات تعالی بخش انسان، ایجاد جبهه فراگیر از عناصر تأثیرگذار و ایجاد زمینه رشد هماهنگ در خانواده از اتفاقاتی است که در قالب هیئت که یک ابرسامانه فکری و عملیاتی برگرفته از آموزه های اسلامی است می توانند اجرایی شوند.

وی در پایان به معرفی واحدهای مختلف مؤسسه انصارالمهدی (عج) پرداخت و گفت: این مجموعه شامل واحدهایی همچون «هیئت» با حدود ۷۰۰۰ نفر عضو، واحد «پژوهش» با حداقل وابستگی به تجهیزات و ساختارهای اداری و همچنین واحدهای «تبلیغ»، «خیریه» و «فعالیت های جهادی» می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha