یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم قرار هشتم مهریزی ها

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان یزد در مراسم قرار هشتم مهریزی ها گفت: قرار است در سال ۱۴۰۱ در سطح استان،۸۰۰ جلسه سبک زندگی امام رضایی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمد حسین رحیمی نسب شب گذشته در آیین قرار هشتم، که با حضور خادمیاران رضوی مهریز در باغ غدیر برگزار شد، با گرامیداشت روز جهانی قدس و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با تجلیل از فعالیت های فرهنگی و پرشمار خادمیاران رضوی در سالی که گذشت از برنامه های سال جدید خبر داد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی یزد، افزود: با هدف ترویج و اشاعه سبک زندگی رضوی، قرار است در سال جاری ۸۰۰ جلسه آموزش سبک زندگی رضوی در سطح استان برگزار شود و این برنامه ها در راستای نمادسازی امام رضایی در محلات مختلف شهرستان ها برگزار می شود.

رحیمی نسب تصریح کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری، هدف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و مهمترین راهبرد رسیدن به این هدف خانواده سالم و سبک زندگی ایرانی اسلامی به شمار می رود.

وی با برشمردن ملاک های سبک زندگی سالم، اظهار کرد: در این راستا، وظیفه خادمان و خادمیاران رضوی است که سبک زندگی سالم و الهی را ترویج و صادر نمایند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی یزد، اظهار داشت: سبکی سالم است که سلامتی جسمی و روحی را تأمین کند، باعث بهره وری بیشتر از عمر و زندگی شود و ما را به اهداف سالم و خیرخواهانه برساند.

آیین قرار هشتم، عصر و شب گذشته در هشتمین روز از ماه اردیبهشت، مصادف با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، با حضور مسئول دفتر آستان قدس رضوی یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهریز، رئیس اداره بهزیستی مهریز، مسئولان کانونهای خدمت رضوی و جمعی از خادمیاران فعال مهریزی در باغ غدیر این شهرستان برگزار شد.

از برنامه های جنبی این مراسم معنوی، می توان به قرائت قرآن توسط قاری و حافظ کشوری، اجرای گروه سرود رهپویان حرم، اجرای گروه تواشیح اسماءالحسنی و تجلیل از زوج جوان تازه ازدواج کرده، اشاره کرد و پایان بخش مراسم نیز برپایی ضیافت افطار در باغ غدیر بود.

انتهای پیام /۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha