پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1022130
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
قدس

حوزه/ راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از دقایقی پیش در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، قشرهای مختلف مردم روزه دار، ولایتمدار، انقلابی، دشمن شناس و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد امروز (جمعه) به طور باشکوه و گسترده در این راهپیمایی حضور یافته اند.

علاوه بر قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مسئولان اجرایی استان نیز در این راهپیمایی شرکت کرده اند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی همراه با مشت های گره کرده نفرت و انزجار شدید قلبی خود را از رژیم جعلی، غاصب، نامشروع و کودک کش صهیونیستی و جنایت های ضدبشری و غیرانسانی آن علیه ملت مظلوم فلسطین نشان می دهند.

برخی از این شعارها که از سوی شرکت کنندگان سر داده می شود شامل مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر تروریست و مرگ بر آل سعود خائن است.

پلاکاردها و پارچه نوشته هایی حاوی همین شعارها نیز در دست شرکت کنندگان در این راهپیمایی است تا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان جهان نشان دهند.

مسیر این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شامل میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان ولیعصر به طرف مصلای امام خمینی (ره) به عنوان مکان برگزاری آیین پایانی است.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد سخنران آیین روز جهانی قدس در شهر یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار این استان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha