دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نعیم آبادی

حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس گفت: شاگردان زیادی تحت تعلیم و تربیت آیت الله ترابی پرورش یافتند که اکنون در نقاط مختلف کشور به نشر معارف ائمه اهل‌البیت (علیهم‌السلام) موفق و مفتخرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، رئیس بنیاد بین المللی احیاء فرهنگ خمس، با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید محمود ترابی، مؤسس مدرسه علی بن موسی الرضا(ع) قم، عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان و امام جمعه اسبق دامغان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

قال تعالی:

«یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ»

ارتحال عالم ربانی، صدیق قدیم، ابوالشهید، حضرت آیت‌الله سید محمود ترابی (رضوان‌الله‌علیه) موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

او سالیان طولانی در دارالمؤمنین دامغان، با تلاش بی‌وقفه و خالصانهٔ خود، از یک سو به خدمات اجتماعی فراوان و رسیدگی و تلاش در جهت حل عویصه‌ها و مشکلات مردم گرامی آن دیار کمر همت بست و از سوی دیگر، طالبان معارف اهل‌البیت (علیهم‌السلام) را از فیض دانش خود بهره‌مند ساخت و در حوزه پربرکت آن دیار، شاگردان زیادی تحت تعلیم و تربیت او پرورش یافتند که اکنون در نقاط مختلف کشور به نشر معارف ائمه اهل‌البیت (علیهم‌السلام) موفق و مفتخرند.

زیّ روحانی و معنوی و حفظ انس و ارتباط با طبقات و اصناف مختلف مردم در روندی ثابت و درازمدت، برای او جایگاه باثباتی در دل‌های مؤمنان به وجود آورد و به همین سبب خبر ارتحال آن فقید بزرگوار، قلب‌های زیادی را مبتلا به حزن و اندوه نمود.

اینجانب این ضایعه و فقدان را به خانواده و فرزندان گرامی ایشان و مردم شریف دامغان و عموم دوستداران آن عالم ربانی تسلیت و تعزیت گفته، برای آن عالم فقید و صدیق قدیم، روح و غفران و رضوان الهی را در این واپسین روزهای شهر الله الکریم، از خداوند کریم تبارک و تعالی مسألت می‌نمایم.

قال تعالی: «انا لا نضیع اجر من أحسن عملاً».

غلامعلی نعیم‌آبادی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha