شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

حوزه/ امام جمعه چغادک گفت: رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان در خطر سقوط و اضمحلال قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه چغادک با اشاره به روز شوراها، اظهار داشت: لازم است که اعضای شوراهای شهر، رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد شوراهای اسلامی شهر و روستا را نصب العین خود قرار دهند.

امام جمعه چغادک با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، گفت: سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس بعد از ۱۱۷ سال اشغال، توسط شاه عباس صفوی، روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده است.

وی افزود: این نام‌گذاری اقدامی فرهنگ‌سازانه و گفتمان‌سازانه در تقابل با تحریف‌گری نظام سلطه در خصوص نام خلیج فارس در جهت سیاست شیطانی خدشه‌دار نمودن استقلال ملی ایران اسلامی است.

وی همچنین به روز جهانی کار و کارگر و لزوم توجه بیشتر دولتمردان به این قشر زحمتکش و تأثیر گذار اشاره کرد.

حجت الاسلام خدری با گرامیداشت روز معلم، یادآور شد: شهید مطهری، نماد معلم تراز انقلاب اسلامی است که نقش عظیم و تأثیرگذار ایشان در جهاد علمی و جهاد تبیین فراموش نشدنی است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: معلم کسی است که در دل انسان، چراغی را روشن می‌کند و انسان را از جهالت به دانایی و معرفت رهنمون می‌سازد.

وی تصریح کرد: با این تعریف، حتی فیزیک یا ریاضیات یا هر درس دیگری هم می‌تواند معلم دین و پرورش‌دهنده اخلاق در دانش‌آموزان باشد، چرا گاهی یک کلمه از معلم در اعماق قلب دانش‌آموز، اثر ماندگاری می‌گذارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید فطر، خاطر نشان کرد: امروز لازم است تا پس از یک ماه روزه داری از دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان مراقبت کنیم.

امام جمعه چغادک با اشاره به راهپیمایی روز قدس و تشکر از راهپیمایان روزه‌دار گفت: وضعیت امروز فلسطین با سال‌های گذشته متفاوت است و روز قدس امسال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از معادلات به نفع آرمان فلسطین تغییر کرده و موجودیت جعلی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان در خطر سقوط و اضمحلال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سه عملیات اخیر، رژیم اشغالگر را به ستوه آورده است، اظهار داشت: این عملیات‌ها از لحاظ جغرافیایی در کرانه باختری انجام نشده، بلکه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ صورت گرفته است که رژیم صهیونیستی موجودیت غاصبانه خود را در آنجا اعلام کرده و شرایط امنیتی در آن بسیار محکم است و این نشان می‌دهد که فلسطینیان نسبت به گذشته قدرتمندتر شده‌اند.

وی تاکید کرد: پیام این عملیات‌ها آن است که جامعه فلسطینی هدف واحدی دارند و آن آزادسازی سرزمین اشغال‌شده فلسطین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha