شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید محمدرضا هاشمی

حوزه/ استاندار سمنان گفت: در مقطع حساس کنونی که روحانیت در جامعه مورد هجمه برخی افراد و گروه‌ها قرار گرفته، بهترین زمان است تا نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس برای مردم معرفی و تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه هماهنگی کنگره شهدای روحانیت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان و با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دشمن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

وی گفت: ما موظف هستیم تا در راستای قدردانی از نعمت‌های امنیت، عزت و اقتداری که به‌واسطه خون شهدا داریم، یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

استاندار سمنان ادامه داد: در مقطع حساس کنونی که روحانیت در جامعه مورد هجمه برخی افراد و گروه‌ها قرار گرفته، بهترین زمان است تا نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس برای مردم معرفی و تبیین شود.

هاشمی اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بهترین راه معرفی نقش روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: فضاسازی و اطلاع‌رسانی شهری در خصوص برگزاری کنگره شهدای روحانیت توسط شهرداری‌های استان سمنان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار سمنان عنوان کرد: سرکشی از خانواده شهدا در دستور کار قرار دارد که به بهترین نحو ممکن و شایسته انجام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: اطلاعیه برگزاری گرامیداشت یادواره شهدای روحانی به دو صورت کشوری و استانی در خطبه‌های نماز جمعه استان سمنان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha