شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ممنوعیت تردد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های تردد در تعطیلات عید فطر و پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ الی ساعت ۶ روز شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ یکشنبه و سه شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی لغایت ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱، ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل از رودهن به آب اسک به صورت یک‌طرفه است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۴۰/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶،۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۳،۱۲، ۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و از ساعت ۸ الی ۲۴ ۱۲ و ۱۳ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ در محورهای مذکور ممنوع است.

اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha