پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی که یکی از مساجد کابل پایتخت افغانستان را هدف قرار داد، به شدّت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجار های تروریستی که نمازگزاران را در یکی از مساجد کابل پایتخت افغانستان هدف قرار داد، را به شدّت محکوم کرد.

حزب الله اشاره کرد: بار دیگر تأکید می کنیم که تکفیری های تروریست، گروهک هایی از قاتلانی هستند که تمامی کسانی که با آن ها دشمنی کنند را تکفیر می کنند و یکبار مسجد مسلمانان شیعه را هدف قرار داده و نمازگزاران روزه دار را به قتل می رسانند و یکبار مسجد مسلمانان اهل سنت را منفجر کرده و روزه داران نمازگزار را به قتل می رسانند.

حزب الله بیان داشت: استمرار این عملیات تروریستی و توسعه آن در بیشتر کشور های اسلامی و تمرکز آن بر هدف قرار دادن مومنین در خلال ادای واجبات دینی، ایجاب می کند که علمای امت اسلامی و دولت های ذیربط با این اندیشه گمراه و سازمان ها و ابزار های آن مقابله کرده و با تمام امکانات موجود برای مواجهه با این قاتلان مجرم، اقدام فوری داشته باشند.

حزب الله از مقامات کشور افغانستان خواست امنیت و آرامش برای تمامی شهروندان این کشور را فراهم کرده و آنان را در مساجد حمایت کنند و تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha