شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ی

حوزه / امام جمعه کاشان سومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر درباره شیطنت و دروغ پردازی یک رسانه معاند توضیح داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، شامگاه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان، اظهار داشت: کسی که امام زمان(عج) را دارد هیچ وقت به بن بست نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه آمرین به معروف و ناهیان منکر در رسالتی که به عهده دارند ناامید نباشند، برلزوم اتحاد و انسجام در اجرای امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

امام جمعه کاشان به دو روش اجرای امربه معروف و نهی از منکر بر اساس قرآن کریم اشاره کرد و با بیان اینکه ۸۰ درصد مشکلات امر به معروف و نهی ازمنکر در نحوه ارشاد می باشد، گفت: بر اساس دیدگاه آیت الله شهید مرتضی مطهری ارشاد باید با زبان نرم باشد .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به برداشت اشتباه و دروغ پردازی یکی از رسانه های معاند و ضدانقلاب از صحبت هایش درباره عقد دختر و پسر جوان در کوهنوردی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این رسانه معاند با تحریف صحبت های بنده گفته بود که "نماینده رهبری در کاشان می گوید خامنه ای دختر و پسری را در کوه عقد کرد"، در حالی که چنین نبود و بنده عرض کردم "مقام معظم رهبری در کوهنوردی با ۲۰ دقیقه صحبت کردن با دختر و پسری که با هم دوست بودند، به آنها فرمود با کسب رضایت پدر و مادرتان بیایید دفترم تا شما را به عقد هم در بیاورم که معظم له پس از حضور والدین دختر و پسر در دفترش و اعلام رضایت رضایت آنها، این دختر و پسر را به عقد هم در آورد".

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر الگو برداری مسئولان دانشگاهها در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از پرفسور حسابی، تصریح کرد: مسئولان دانشگاهها و ادارات کشورمان می توانند همانند پرفسور حسابی که در زمان طاغوت اجازه نداد پزشک و کادر درمان بی حجاب زن در بیمارستانی که ساخته بود حضور پیدا کنند ، به وظیفه خود عمل کنند.

ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در امر به معروف

روح الله دهقانی، عمومی و انقلاب شهرستان کاشان هم در این جلسه، با ارائه گزارشی از فعالیت ها اظهار کرد: دستگاههای امنیتی، قضایی، انتظامی و بسیج کاشان تمام توان خود را در اجرای امربه معروف و نهی از منکر بکار گرفته اند.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان با تاکید بر وحدت و انسجام در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، یادآور شد: مدیران اگر به وظیفه خود به خوبی عمل کنند خیلی از مشکلات جامعه نیز برطرف می شود.

وی، تحقق امر به معروف در کاشان را در سایه مدیران متخصص و متعهد دانست و ابراز کرد: نهی از منکر زمانی اتفاق می افتد که مدیران شایسته، متخصص، متعهد و جوان در دستگاه های اجرایی بکار گرفته شوند.

دهقانی بر مواخذه قرار دادن مدیرانی که به حجاب و عفاف تمکین نکنند اشاره و ادامه داد: لازم است بررسی شود تاکنون چند جلسه شورای عفاف و حجاب در این شهرستان برگزار شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان، با تاکید بر بکارگیری ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در اجرای امربه معروف و نهی از منکر، گفت: از ظرفیت هیئات مذهبی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش استفاده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha