چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
گرامیداشت روز معلم

حوزه/ سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم یادآور جایگاه رفیع علم و معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در پیامی فرا رسیدن روز معلم را به جامعه حوزوی خوزستان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم یادآور جایگاه رفیع علم و معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بزرگداشت مقام رفیع معلم و استاد، به‌واسطه آنکه جامعه شریف فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی ثابت نمودند که ایثارگرانه و با تمام وجود در هر شرایطی چراغ علم و دانش و بصیرت را برافروخته نگه می‌دارند از اهمیت والایی برخوردار است.

بی‌شک معلمان نقش کلیدی در تربیت و آگاه‌سازی دانش آموزان دارند؛ چراکه آن‌ها انسان‌سازان نسل بعدی محسوب شده و حضرت امام خمینی(ره) نقش آن‌ها را همچون شغل انبیا در میان مردم معرفی کرده است.

مدیریت حوزه علمیه خوزستان، ضمن تبریک اعمال و عبادات مسلمین جهان، تقارن عید سعید فطر و روز معلم و استاد را به جامعه فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha