شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرکار خانم مطوس

حوزه/ خانم مطوس، با بیان اینکه در اماکن متبرکه خوزستان کار فرهنگی خاصی صورت نگرفته، گفت: در این اماکن کار فرهنگی خاص و جذابی که بتواند اقشار گوناگون را در بین سنین مختلف جذب کند و آثار فرهنگی مطلوبی به همراه داشته باشد صورت نگرفته و نیاز به کار بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، خانم فاطمه مطوس، سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان، در نشست شورای هماهنگی نهادها و سازمان‌های فرهنگی خوزستان، پیرامون ارتقاء و تحول فرهنگی توسط ظرفیت پارک‌ها و تجهیز شدن آن‌ها متناسب با نیاز قشر بانوان جامعه، اظهارداشت: استفاده و توجه به سواحل رودخانه‌های خوزستان اعم از کارون، کرخه، فضاهای رودخانه‌های شهرستان دزفول و شوشتر، اماکن تفریحی، اماکن زیارتی و بقاع متبرکه می‌تواند در ایجاد کار فرهنگی مؤثر نقش داشته باشد.

وی ادامه داد: در اماکن و بقاع متبرکه خوزستان کار فرهنگی خاص و جذابی که بتواند اقشار گوناگون را در بین سنین مختلف جذب کند و آثار فرهنگی مطلوبی به همراه داشته باشد صورت نگرفته و نیاز به کار بیشتری دارد.

مطوس در پایان تصریح کرد: در راستای استفاده بهینه از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای سطوح مختلف، می‌بایست مدت‌زمان تعریف شده و چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت صورت گیرد تا بتوان در بازه زمانی کوتاه‌مدت، آسیب‌شناسی از طرح‌ها را انجام داد و طرح‌های موفق و مؤثر ادامه پیدا کند.

لازم به ذکر است، نشست شورای هماهنگی نهادها و سازمان‌های فرهنگی خوزستان، به‌منظور سامان بخشیدن به طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی مؤثر و جلوگیری از موازی کاری، همچنین شناسایی نیازهای فرهنگی استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha