شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
س

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان از نقش ممتاز مرحوم آیت الله سید مهدی یثربی (ره) در خدمات اجتماعی، عمرانی و گسترش فرهنگ دینی در منطقه کاشان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دیدار آیت الله میر سیدمحمد یثربی و حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن یثربی، ضمن خوش آمد گویی، از نقش ممتاز مرحوم آیت الله سید مهدی یثربی (ره) در خدمات اجتماعی، عمرانی و گسترش فرهنگ دینی تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به نقاط مشترک خدمات اجتماعی و عمرانی مرحوم خود ابوی خود (حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد حسینی) با آیت الله سید مهدی یثربی(ره) اشاره کرد و گفت: این دو عالم گرانقدر منشاء خدمات زیادی در زمینه های عمرانی، اجتماعی، دینی و حوزوی می باشند.

وی به بخشی از تاکیدات مقام معظم رهبری هنگام عمامه گذاری خود در سال ۱۳۷۵ اشاره و اظهار کرد: معظم له در این مراسم به جدیت در تحصیل علم، تهذیب نفس و عالم به زمان بودن تاکید زیادی داشتند.

آیت الله میر سیدمحمد یثربی نیز در این دیدار به تشییع جنازه ۷ کیلومتری والدشان آیت الله سیدمهدی یثربی (ره) اشاره کرد و گفت ایشان بر پیکر پاک و مطهر شهدای منطقه کاشان نماز اقامه کردند .

وی به توصیه های آیت الله سیدمهدی یثربی (ره) اشاره کرد و افزود: رونق حوزه علمیه کاشان و تداوم باز بودن درب خانه ۷۰۰ ساله خاندان یثربی به روی مردم مهمترین توصیه ایشان به بازماندگانش بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن یثربی، فرزند دیگر آیت الله سیدمهدی یثربی (ره) نیز به توصیه اکید والد معظمشان به تحصیل علم اشاره کرد.

در پایان این دیدار از ائمه جمعه سابق کاشان به نیکی یاد شد و برای توفیق و سلامتی حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه فعلی این منطقه دعا شد.

انتهای پیام

تجلیل امام جمعه کاشان از شخصیت و خدمات آیت الله سیدمهدی یثربی(ره) + عکس

تجلیل امام جمعه کاشان از شخصیت و خدمات آیت الله سیدمهدی یثربی(ره) + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha