شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: بسیجیان در عرصه سازندگی با حضور در بسیاری از مناطق محروم کشور به ویژه استان کردستان، جایگاه اصیل انقلابی و روحیه جهادی خویش را نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی عصر امروز در نشستی با جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس کردستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک کلمه است که در پس آن کارهای و اعمال بسیاری قرار دارد.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان ادامه داد: بسیج از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی حضور جهادی خود را در میدان عمل نشان داده است و امروز بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان این حضور و مشارکت پررنگ تر از گذشته است.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه خروجی بسیج سازندگی بسیار قابل توجه است، تاکید کرد: بسیجیان در عرصه سازندگی با حضور در بسیاری از مناطق محروم کشور به ویژه استان کردستان، جایگاه اصیل انقلابی و روحیه جهادی خویش را نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج زیرساخت سازندگی و آبادانی برای جامعه ای شناخته می شود، عنوان کرد: نیروهای بسیج با وجود بسیاری از سختی ها و مشکلات هرگز میدان جهاد را خالی نکرده اند و این یک عمل ارزشمند و دین مدارانه است.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه زمینه ساز تحول خواهد شد، گسترش تفکر بسیج می تواند بسیاری از مشکلات امروز را عملا برطرف نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha