شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم که در سال آینده برای هر مدرسه ۳ استاد تخصصی تربیت مربی قرآن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام نادر حقیقی، در نشست اعضای شورای حوزه‌ علمیه هرمزگان با مدیران مدارس استان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: اجلاسیه‌ای به مدت ۲ روز با حضور مدیران مدارس علمیه سراسر استان هرمزگان برگزار شد و برنامه‌هایی در حوزه افزایش جذب و پذیرش طلاب برنامه ریزی و اجرا شد تا در سال تحصیلی آینده پذیرش مناسبی در مدارس علمیه داشته باشیم.

وی بیان کرد: در این اجلاسیه از تجربیات علما و پیشکسوتان حوزه‌های علمیه استفاده شد تا گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف برداشته شود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: مدیریت حوزه استان برنامه‌های مختلف درسی و علمی را برای تابستان طلاب در نظر گرفته است که در قالب آن، برای اولین بار رویکرد خود را در اردوهای علمی تغییر داده‌ایم.

حجت‌الاسلام حقیقی اظهار کرد: در تلاش هستیم که به سطحی برسیم اساتید و مدرسین حوزه‌های علمیه از طلاب خود مدرسه انتخاب شوند.

وی، با اشاره به اهمیت تربیت مربی قرآن در استان، افزود: در حال برنامه‌ریزی هستیم که در سال آینده برای هر مدرسه ۳ استاد تخصصی تربیت مربی قرآن داشته باشیم تا با افزایش تعداد تربیت مربیان قرآنی استان روبرو شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha