جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فلسطین خط قرمز جهان اسلام و جهان کفر است و هر کسی که در جبهه در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار دارد از او پشتیبانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر، امروز در کنگره شهدای روحانی استان کردستان اظهار داشت: برای دفاع از کیان مملکت و انقلاب اسلامی 4 هزار روحانی شهید داریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب ایران در برهه تاریخی آن زمان به مانند یک زلزله سیاسی بزرگ بود که تمام جهان سیاست را با لرزه درآورد و هنوز شاهد پس لرزه های این واقعه بزرگ در سطح دنیا هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است که درس مقاومت در برابر ابرقدرت ها و زورگویان دنیا را به کشورهایی همانند فلسطین، یمن، لبنان و... آموخت و امروز شاهد ایجاد یک جبهه مقاومت بزرگ در منطقه و دنیا علیه مستکبرین هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با اشاره به اینکه دشمنان این انقلاب نوپا هشت سال جنگ تحمیلی را بر این نظام و ملت تحمیل کردند، اظهار داشت: امروز دشمنان برای شکست جبهه مقاومت و اقتدار ملت ایران شیوه های شیطانی در پیش گرفته اند و به عینه می بینیم که در حال توطئه افکنی در بین ملت های مسلمان هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی، ترویج اسلام آمریکایی و... در بین کشورهای اسلامی هستند که باید همه در این باره هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر عنوان کرد: دشمنان با برنامه ها و توطئه های خود نشان داده است که با اصل اسلام مشکل دارد و به دنبال تخریب و از بین بردن آموزه های دینی و اسلامی در سطح جهان است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ مذاهب اسلامی برادروار در کنار همدیگر زندگی کرده اند، بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی بین سنی و شیعه نیست و همگی زیر یک پرچم زندگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: امروز ایران اسلامی به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی است و بی شک تحقق این مهم دور از دسترس نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فلسطین خط قرمز جهان اسلام و جهان کفر است و هر کسی که در جبهه در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار دارد از او پشتیبانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha