جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون جامعه روحانیت ۴ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم این نظام کرده است و این را برای خود مایه افتخار می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد امروز در کنگره شهدای روحانی استان کردستان اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری پیش کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی در سنندج هستیم که کنگره اصلی در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون جامعه روحانیت ۴ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم این نظام نموده است و این را برای خود مایه افتخار می داند.

حجت الاسلام جعفرنژاد با اشاره به پایگاه اجتماعی روحانیون در بین مردم، اظهار کرد: روحانیون در طول تاریخ این انقلاب همواره نشان داده اند که خط شکن بوده و هستند و در دفاع از آرمان انقلاب استوار می باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: تاکنون در تکریم خانواده شهدای روحانی کردستان به ۴۰ خانواده شهید روحانی مراجعه کرده ایم و از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایای ویژه ای به این عزیزان تقدیم کرده ایم.

این استاد حوزه علمیه گفت: یکی از کارهایی که ما در کنار این کنگره انجام داده ایم، جمع آوری آثار شهدای روحانی در قالب کتاب است که این امر می تواند بسیار اثربخش باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha