شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خمیر

حوزه/حجت الاسلام حاجبی گفت: تبیین اهمیت اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی یکی از سنگرهای جهاد تبیین در جامعه است که نباید اجازه داد کمرنگ شود.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: یکی از مسائلی که با نگاه هوشمندانه و با درایت رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده است، مسئله جهاد تبیین است که نقش مهمی در آگاهی و بصیرت مردم دارد.

وی بیان کرد: جهاد تبیین ابعاد وسیعی دارد و در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی قابل بحث است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قشم با بیان اهمیت جهاد تبیین در عرصه امنیت نیز نقش ایفا می کند، بیان کرد: اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی یکی دیگر از سنگرهای تبیین در جامعه است.

حجت الاسلام حاجبی ادامه داد: گسترش جغرافیای امنیتی توسط دستگاه های نظامی سبب شده امروزه برقراری امنیت علاوه بر داخل و پیرامون کشور، در منطقه غرب آسیا نمود پیدا کند.

امام جمعه قشم با اشاره به معیارهای نظامی و امنیتی که شایسته ملت شریف ایران است، افزود : این امنیت بی بدیل رخ نمی داد مگر اینکه همراه با ایمان و اعتقاد قوی همراه باشد، لذا این مهم را باید پاسداشت و با جهاد تبیین اجازه ندهیم این مهم کمرنگ نشان داده بشود.

حاجبی خاطرنشان کرد: وجود امنیت به طور کلی، در سطوح مختلف اجتماعی، اقتصادی حتی سیاسی برای کمک به چانه زنی های بین المللی اثرگذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha