جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ هدایای رهبر معظم انقلاب شامل تمثال مبارک شهدای روحانی و چفیه ای برای تبرک در قالب برگزاری کنگره چهار هزار طلبه شهید سراسر کشور توسط امام جمعه هشترود و جمعی از مسئولان شهرستان به خانواده چهار شهید روحانی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، هدایای رهبر معظم انقلاب شامل تمثال مبارک شهدای روحانی و چفیه ای برای تبرک در قالب برگزاری کنگره ۴ هزار طلبه شهید سراسر کشور توسط امام جمعه هشترود و جمعی از مسئولان شهرستان به خانواده چهار شهید روحانی اهدا شد.

حجت‌الاسلام حسن جعفریان در این دیدار با بیان اینکه زندگینامه شهدای روحانی برای نسل جوان باید بازخوانی شود، افزود: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس نقش پررنگی ایفا کرد و باید نقش آنان به جوانان بازگو شود.

وی، بزرگداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را همان ادامه راه شهدا دانست و اظهار کرد: امنیت و عزتی که کشور ما دارد، به واسطه مجاهدت ایثارگران و به ویژه شهدا حاصل شده و ما مدیون خانواده‌های آنان هستیم تا حدی که طبق فرموده حضرت امام (ره) خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند.

حجت‌الاسلام جععریان اضافه کرد: شهدا در این دنیا تجارت کردند و بی‌شک سود فراوان بردند، باید سیره و زندگانی شهدا را الگوی زندگانی خود قرار دهیم.‌

در این دیدار هدایای مقام معظم رهبری به خانواده چهار شهید روحانی و طلبه شهید «حبیب علی اشرفی» در روستای خورجستان، شهید «احمد خوانساری» در محله گنجینه کتاب، «شهید سیداحمد حیدری موسوی علی‌آباد» در روستای علی‌آباد و «شهید علی عبدالله‌پور» در روستای علی‌آباد اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha