جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی به قلعه رئیسی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از طرح دولت در حوزه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: این طرح باید اجراء می شد؛ دولت‌های قبل می‌خواستند که آن را اجراء کنند، اما ترس داشتند و انجام ندادند، حالا که کار در حال انجام است اطلاع رسانی و اقناع ‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کار و تلاش در این نظام‌ پر خیر و برکت است، لذا باید بکوشیم علی‌رغم مزاحمت دشمن، مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: امروز بهترین مورد قرب به درگاه خدا برای مسئولان خدمت است، چرا که دشمن تلاش می کند کشور ما در مقابل آن‌ها زانو زده و خم شود.

حسینی با تشکر از طرح دولت در حوزه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: این طرح باید اجراء می شد؛ دولت‌های قبل می‌خواستند که آن را اجراء کنند، اما ترس داشتند و انجام ندادند، حالا که کار در حال انجام است اطلاع رسانی و اقناع ‌سازی شود.

نمایندهولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: از دیشب که طرح توضیح داده شد، مردم اقناع شدند و واریز یارانه ها هم آرامش را به مردم برگرداند؛ اگر مردم بدانند یارانه به جیب خودشان می‌رود همراهی می کنند.

وی ادامه داد: برخی فتنه گران می خواهند به بهانه مشکلات اقتصادی اصل نظام را مورد هدف قرار دهند، لذا اقناع‌سازی مردم مهم است.

حسینی افزود: عدم حذف یارانه نان توسط مسئولان توضیح داده شود تا مردم قانع شوند؛ اگر مردم بدانند برای خودشان و منافع کشور است هستتد و همراهی و همکاری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بحث نظارت بسیار مهم است و نظارت به شیوه مطلوب انجام شود تا به یاری خدا طرح به نتیجه مطلوب برسد و منجر به افزایش تولید، اشتغال و جلوگیری از رانت‌خواری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha