سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 1023962
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
شاهین دژ

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ گفت: ادب و تواضع در برابر استاد و احترام به آن‌ها رمز موفقیت تمامی علماء است و این نکته مورد تاکید بزرگان و عارفان در طول تاریخ بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، رقیه عبدلی، امروز در مراسم تجلیل از اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شاهین دژ که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: طلاب در طول دوره تحصیلی خود در حوزه، ارتباط و تعامل بیشتری با اساتید خود دارند و به همین دلیل نقش آن‌ها در شکل‌گیری جایگاه علمی، اخلاقی و تربیتی طلبه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه اساتید حوزه بهترین الگوی علمی و اخلاقی برای طلاب هستند، گفت: طلاب در کنار آموختن علوم دینی از اساتید خود، رفتار، گفتار و اعمال خود را نیز با آن‌ها منطبق می‌کنند و این نشان دهنده جایگاه اساتید در شکل‌گیری شخصیت طلاب است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ اضافه کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی حوزه، تربیت، تهذیب و تعلیم است، بنابراین لازم است تا اساتید حوزه الگوی مناسبی برای نسل‌های بعدی باشند و راه را به آن‌ها نشان دهند.

وی بر لزوم احترام به استاد تاکید کرد و گفت: ادب و تواضع در برابر استاد و احترام به آن‌ها رمز موفقیت تمامی علماء است و این نکته مورد تاکید بزرگان و عارفان در طول تاریخ بوده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر، از اساتید مدرسه علمیه خواهران شاهین دژ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha