جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: دشمن می خواهد با تعابیر و تحریفات خود بسیج را سازمان و نهادی ضدمردمی و به نوعی در مقابل ملت ایران معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی، روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نشستی با جمعی از بسیجیان سنندج که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار داشت: بسیج نیرویی مخلص است که با تمام وجود در خدمت نظام و انقلاب بوده و هست.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان ادامه داد: از همان روزهای نخست تشکیل بسیج به دستور امام راحل شاهد حضور خودجوش و تاثیرگذار این نیروی مردمی در کشور بودیم و امروز سطح فعالیت های بسیج در سراسر مملکت گسترش یافته است که این خود یک امتیاز بزرگ برای عمران و آبادانی ایران عزیز است.

وی تصریح کرد: اخلاص ویژگی بارز بسیج و بسیجی است؛ بسیجی با اعمال و کارهای عام المنفعه خود با خدای خویش معامله می کند، بنابراین کار بسیجیان بسیار ارزشمند و ستودنی است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال تحریف جایگاه بسیج هستند، عنوان کرد: دشمن می خواهد با تعابیر و تحریفات خود بسیج را سازمان و نهادی ضدمردمی و به نوعی در مقابل ملت ایران معرفی کند، در حالی که ساختار و شیرازه خود بسیج را جوانان و نوجوانان این مملکت تشکیل می دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: امروز بعد از گذشت بیش از ۴ دهه شاهد گسترش تفکر بسیج به بیرون از مرزهای کشور هستیم؛ تفکر بسیجی که در بطن آن مقاومت نهفته است امروز جهان استکبار و استعمار را به چالش کشانده است.

وی خاطرنشان کرد: استمرار تفکر بسیج در کالبد جامعه می تواند تاثیرات تبلیغات منفی دشمنان این نظام و انقلاب را خنثی کند، نباید اجازه دهیم که رسانه های بیگانه با قدرت تبلیغاتی که دارند از بسیج به عنوان نیرویی مسلح و ضدمردمی یاد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha