دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اهدا

حوزه/ هدایای رهبر معظم انقلاب توسط جمعی از مسئولان شهرستان میانه به خانواده های شهدای روحانی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، هدایای رهبر معظم انقلاب شامل تمثال مبارک شهدای روحانی و چفیه متبرک در راستای برگزاری کنگره ۴ هزار طلبه شهید سراسر کشور ،توسط امام جمعه هشترود و جمعی از مسئولان شهرستان به خانواده چهار شهید روحانی و طلبه شمسعلی ولی پور، رضا بیرامی، نادر اصغری و علی جلالی نیا اهدا شد.

حجت الاسلام روح اله مهدی نیا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این دیدار ها گفت زندگی روحانیون شهید حاکی از این است که با معرفتی تمام، قدم در راه جهاد اصغر و جهاد اکبر نهادند و این در زندگی عملی آنها و آثار و وصایای به جا مانده از آنها نمود عینی دارد.

وی با بیان اینکه روحانیون به نسبت آمار اقشار و صنوف حاضر در صحنه جهاد جزو بیشترین ها و پیشگامان بوده اند، اظهار کرد: آنها هم اهل معرفت بودند و هم جان خود را در راه نظام و انقلاب فدا کردند و در سنگر وعظ، چراغی فروزان و گوهری بی مثال برای جامعه بودند.

حسین محمدی، فرمانده سپاه میانه نیز در با بیان اینکه شهدای روحانی مرد عمل بودند و علاوه بر حضور در جبهه های جهاد و شهادت، پیشگامان جهاد تبیین بودند و با بیان احکام شرعی و اخلاقی، دین و اراده رزمندگان را محکم و استوار و مرزهای دینی و تفکری جوانان را تقویت می کردند، گفت: ما همواره مدیون پدر و مادرانی هستیم که چنین انسانهای رشد یافته و با کرامتی تقدیم جامعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به ما عزت بخشید، اظهار: شهدای روحانی با تاسی از مکتب امام حسین(ع) رفتند و ما را با این مکتب و عزت آشنا کردند. آنها با خون خود فلسفه قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را تبیین و دلبسته ولایت کردند و امروز در سایه همین مکتب نجات بخش و آرمانی شهدا است که پیروزمندانه در برابر دشمن ایستاده ایم.

محمدی افزود: خون، مرام و سخن شهدا حق است و این خون ها همچون خون امام حسین(ع) به جوش آمده و یقه استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه را خواهد گرفت، البته باید مراقب باشیم که اگر فرزندانمان را با مکتب و فرهنگ شهدا و مساجد انس و الفت ندهیم به سمت اهداف دشمن کشانده خواهند شد.

هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده‌های شهدای روحانی میانه اهدا شد

هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده‌های شهدای روحانی میانه اهدا شد

هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده‌های شهدای روحانی میانه اهدا شد

هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده‌های شهدای روحانی میانه اهدا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha