پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سپاه

حوزه / معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اعلام کشف ۲۰میلیارد ریال اقلام احتکار شده توسط شبکه اطلاعاتی بسیج، گفت: اقلامی شامل روغن خوراکی، مواد شوینده، آرد، شکر و ماکارونی در بازرسی‌های اخیر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سرهنگ علی اکبر کریم‌پور معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام کشف ۲۰میلیارد ریال اقلام احتکار شده توسط شبکه اطلاعاتی بسیج، اظهار داشت: عناصر شبکه اطلاعاتی بسیج با همکاری بازرسین اداره کل صمت استان در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی موفق به کشف حدود ۲۰ قلم کالای اساسی شدند.

کریم‌پور با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده در حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: اقلامی شامل روغن خوراکی، مواد شوینده، آرد، شکر و ماکارونی در بازرسی‌های اخیر کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقلام پس از شناسایی، از ۹ انبار در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد کشف شدند، مطرح کرد: پرونده افراد خاطی جهت سیر مراحل اداری پس از تکمیل، به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی برای برخورد مناسب ارسال گردید.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) برقراری امنیت هم‌استانی‌های عزیز را از ماموریت‌های ذاتی خود می‌داند و لذا با هر نوع اقدامی که بخواهد معیشت مردم را به مخاطره بیندازد و مشکلاتی را ایجاد کند، با تمام قوا و به شدت مقابله خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در مسیر انجام وظایف نیازمند همراهی و همگامی مردم با مجموعه سازمان اطلاعات سپاه هستیم، عنوان کرد: از عموم مردم این درخواست را داریم تا اطلاعات خود در زمینه گران‌فروشی، قاچاق و احتکار کالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه همدان با همکاران ما در میان بگذارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha