چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ب

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین اسدالله روحانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در پیام حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خاندان محترم روحانی، احمدی

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

خبر ارتحال عالم ربانی، مجاهدنستوه، روحانی مهذب حضرت آیت الله شیخ اسدالله روحانی بنیان‌گذار حوزه های علمیه المهدی (عج) و حضرت معصومه (س) موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

این عالم ربانی تمام عمر پر برکت خویش را وقف بسط معارف اسلامی، ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و تالیفاتی چون حکمتهای حیات‌بخش، انوار الحوائج ، چلچراغ جامعه و آثار فقهی و علمی ارزشمند دینی و تربیت شاگردان فراوان و خدمت رسانی در امور مختلف اجتماعی به مردم شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل نمودند.

آن فقیه معظم که ارادت خاص به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) داشت، عمر با برکت خویش را در راستای ترویج تعالیم نورانی اسلام و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت(ع) و با تربیت شاگردان و تالیفات ارزنده و خدمات اجتماعی، کلاسهای درس اخلاق و حسنات فراوان از خویش به یادگار گذاشت. خدمات آن عالم جلیل القدر به حوزه‌های علمیه و محققان و مبلغان مذهب شیعه فراموش‌ ناشدنی است. خداوند متعال روح آن فقیه پارسا را با انبیاء و اولیای الهی محشور گرداند.

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای اعلام، حوزه ‌های علمیه، شاگردان، محبان ایشان، برادران روحانی معظم له بویژه دانشمند معزز حاج شیخ علی روحانی امام جمعه موقت و استاد حوزه و دانشگاه، بیت عالم پرور آن مرحوم و حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد روحانی مدیر حوزه علمیه المهدی (عج)، مردم شهرستانهای دارالمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل

۲۲اردیبهشت ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha