جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ملتان، ایم ڈبلیو ایم کے زیراہتمام یوم انہدام جنت البقیع کے سلسلے میں احتجاجی ماتمی ریلی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اقتدار نقوی گفت: هیچ توجیهی برای امتناع دولت سعودی از بازسازی قبرستان بقیع وجود ندارد. کسانی که رویای حکومت بر جهان اسلام را در سر می پرورانند، در کاخ های خود محصور شده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت سالروز تخریب بقیع به همت مجلس وحدت مسلمین پنجاب جنوبی تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیزی در شهر ملتان برگزار شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهایی علیه جنایات سعودی، خواستار بازسازی قبرستان بقیع شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر عباس شیرازی، معاون دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این راهپیمایی گفت: آل سعود با تخریب قبور ائمه، اصحاب و همسران پیامبر، کارهای ضداسلامی رژیم صهیونیستی را تقویت کرده است. وجود آل سعود در ساحت مقدس حجاز، باری غیرقابل تحمل است. این حاکمان خیانتکار به جای تقویت قدرت اسلام همواره از یهودیان و مسیحیان حمایت می کنند.

وی در ادامه افزود: حاکمانی که مخالف مسلمانان مظلوم فلسطین و یمن هستند و از دشمنان اسلام مانند اسرائیل و آمریکا حمایت می کنند، چگونه سزاوار این هستند که مسلمان خوانده شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اقتدار نقوی دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان پنجاب جنوبی گفت: حاکمان سعودی راه افراط گرایی را رها کرده و راه لیبرالیسم را انتخاب کرده اند. کنسرت‌های موسیقی، کازینوها و مهمانی‌های رنگین مختلط آزاد شده‌اند.

وی تاکید کرد: دیگر هیچ توجیهی برای امتناع دولت سعودی از بازسازی قبرستان بقیع وجود ندارد. کسانی که رویای حکومت بر جهان اسلام را در سر می پرورانند، در کاخ های خود محصور شده اند. عاقبت کسانی که موزه های نیاکان خود را می آرایند و زیارتگاه بقیع را به نام شرک تخریب کرده اند، بسیار نزدیک است. دولت عربستان باید فورا اقداماتی را برای بازگرداندن وضعیت سابق قبرستان بقیع اعلام کند.

وی در پایان از امت اسلامی و حاکمان مسلمان خواست که آنان نیز برای ساختن قبرستان بقیع تاکید کنند و بر دولت آل سعود فشار بیاورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha