جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجلیل از اساتید و کادر حوزه‌ها علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ به مناسبت پاسداشت مقام معلم، طی مراسمی از اساتید و کادر حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده آنها تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، همایش تجلیل از اساتید و کادر و خانواده های مدارس علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت پاسداشت مقام معلم، عصر جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در اردوگاه فرهنگی تفریحی دهنوی یاسوج به همراه اجرای برنامه های آموزشی فرهنگی، اجرای مسابقه و سرود سلام فرمانده و ... برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی، مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این اردوی دو روزه اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت خانواده در نظام جمهوری اسامی و حفظ و حراست از این نهاد مقدس، برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی، اردویی و ... برای خانواده های اساتید و کادر حوزه های علمیه در طول سال پیش بینی و اجرا می گردد.

وی افزود: این اردوی خانوادگی در محیطی آرام و دلپذیر و با اجرای برنامه های تئاتر و طنز توسط هنرمندان خوب شهرستان به همراه اقامه نماز جماعت برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در خلال اجرای این همایش گریزی به اجرای طرح اصلاح یارانه ها زد و گفت: در خصوص این طرح جدید سوالاتی مطرح شده که ممکن است بعضی‌ها بگویند ارز ۴۲۰۰ تومانی مربوط به طرح معاون اول رئیس جمهور دولت قبل است که برای کالاهای اساسی بود و دولت جدید آن را حذف کرده و گرانی‌ها تحمیل شد، در حالی که اصل قضیه این‌طور نیست همه دولت‌ها در برنامه‌هایشان این بود که یارانه‌ها را به سمت و سوی هدفمندی پیش ببرند تا اقتصاد ما از این وابستگی و فلاکت خارج شود لذا هر کسی آمد مقداری را کم کرد اما درد اساسی را درمان نکرد.

وی گفت: قبلا ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب وارد کننده می‌رفت و وارد کننده کالاهایی را وارد می‌کرد که گاهی اتفاقاتی می‌افتاد و رانت‌خواری عظیمی برای عده‌ای خاص صورت می‌گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئله دوم این بود که همان کالایی که با این ارز وارد می‌شد، چون ارز تمام شده بود به خارج از کشور قاچاق می‌شد و دوباره به کشور باز می‌گشت در این جریان، مملکت دو بار آسیب می‌دید و بر این اساس در این دولت گفتند به جای اینکه پول را به وارد کننده بدهیم آن را به مصرف‌کننده می‌دهیم تا هم قاچاق کالا صورت نگیرد هم رانت‌خواری وجود نداشته باشد.

در پایان این مراسم از طلاب و کادر و خانواده‌های آنها به مناسبت پاسداشت هفته معلم و روز استاد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha