جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر | حضئر دانش آموزان نخبه مدارس بهار در مدرسه علمیه این شهرستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) از برگزاری همایش نخبگان فرهنگی در شهرستان بهار خبر داد.

حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری همایش نخبگان فرهنگی در این شهرستان، اظهار داشت: این مراسم با حضور قریب به صد نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه دو شهر بهار، صالح آباد و مدارس تابعه این دو بخش به منظور آشنایی بیشتر جامعه نخبگانی با حوزه‌های علمیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره با استقبال خوب دانش‌آموزان همراه بود، گفت: در شروع مراسم پس از قرائت قرآن، حجت‌الاسلام محمدی از روحانیون فعال در حوزه کودک و نوجوان اقدام به پرده خوانی با موضوع احترام به والدین کرد و با زبانی مناسب به قشر حاضر در جلسه به بیان نکات اخلاقی پرداخت.

حضور دانش‌آموزان نخبه دبیرستانی در مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره)

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار(ره)، افزود: پس از این برنامه، دانش‌آموزان به گروه‌های مختلفی در قالب حلقه‌های معرفتی تقسیم شدند، که مدیریت هر حلقه بر عهده اساتید و کادر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) بود و در آن مسائلی در رابطه با موضوعات اخلاقی و اهمیت مباحث دینی و پاسداری از دین مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه پس از برگزاری این جلسات، دانش آموزان به همراه اساتید خود بازدیدی از فضای مدرسه داشتند، خاطر نشان کرد: اقامه نماز، برگزاری مسابقات ورزشی و تفریحی و صرف نهار دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha