جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / کنگره 4 هزار شهید روحانی در استان خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مصداق جهاد تبیین در شرایط کنونی، در خصوص تبیین جراحی سخت اقتصادی از سوی دولت است و وظیفه ما ابتدا قانع کردن خودمان و در مرحله بعد مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی‌ موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در یادواره شهدای روحانی خوزستان اظهار داشت: روحانیت در سخت ترین لحظه های هشت سال دفاع مقدس و در خط مقدم، علاوه براینکه در جایگاه هدایت دینی نقش ایفا می‌کرد، بلکه در کسوت یک رزمنده و دفاع از مزهای اسلامی نیز حضور داشت.

وی با بیان اینکه روحانیون در جبهه ها توانسته بود قلب ها را به سمت و سوی کارزار و دفاع مقدس به میدان بیاورد، ادامه داد: روحانیت در صحنه هایی همچون دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) نیز به خوبی درخشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به نقش بی بدیل روحانیت اشاره و ادامه داد: این قشر از جامعه اسلامی توانسته افتخارآفرین باشد و خطی ماندگار را ترسیم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده مسئولیت و مأموریت روحانیت در ابعاد فرهنگی جامعه و در دفاع مقدس پیشگام دیگر اقشار بوده اند.

امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهاد تبیین فریضه است، ادامه داد: این فریضه قطعی و فوری است. ویژگی جهاد تبیین نیز واجب عینی بودن آن می باشد.

وی با بیان اینکه مصداق جهاد تبیین در شرایط کنونی، در خصوص تبیین جراحی سخت اقتصادی از سوی دولت است، افزود: وظیفه ما ابتدا قانع کردن خودمان و در مرحله بعد مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان به اهمیت انجام اقدامات فرهنگی در زمینه حجاب و فرزندآوری و ضرورت حضور فرهنگ سازی روحانیت در این عرصه ها پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha