پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری ششمین جلسه نقد و گفتگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نمازجمعه

حوزه/ به دنبال اعلام آمادگی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه برای میزبانی نقد و گفتگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالت‌های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، پنجمین جلسه با موضوع «نمازجمعه و مطالبه‌گری»، روز ‌شنبه ۲۴اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بنا بر اعلام مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، ششمین جلسه نقد و گفت‌وگوی نخبگانی در خصوص «بازخوانی رسالت‌های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی» توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، روز ‌شنبه ۲۴اردیبهشت‌ماه، از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد.

 در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام‌ جواد اسماعیلی‌نیا امام جمعه بندرلنگه به طرح دیدگاه‌ها و تبادل نظر خواهند پرداخت.

 پیش از این، به‌منظور دریافت نقد و نظر نخبگانی و مردمی پیرامون نمازجمعه تراز و استفاده از مطالب ارزشمند اساتید و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی، تشکل‌ها، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و عموم مردم شریف، با اعلام درگاه‌های ارتباطی نهاد نمازجمعه، فراخوانی اعلام شده بود.

 هدف از برپایی این جلسات، به هیچ وجه مناظره به مفهوم عرفی آن نیست و در گفت‌وگوها و مباحثات افراد و گروه‌های فکری درون گفتمانی، منوط به اینکه در فضای اخلاقی صورت پذیرد، برنده و بازنده و حاکم و محکومی وجود نخواهد داشت و برنده قطعی و مطلق تضارب آراء متفکرین انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و این جریان فکری با برکت، منجر به هر اصلاح و پیشرفتی شود، گامی در جهت بهبود و تعالی کارآمدی ساختارهای حاکمیتی برای خدمت مؤثرتر به مردم شریف تلقی می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند از طریق کانال "شبکه امامت" به نشانی: @shabake_emamat در پیام‌رسان ایتا و همچنین در پخش زنده اینستاگرامی در صفحه "شبکه امامت" به نشانی: shabake.emamat ، این برنامه را به صورت زنده مشاهده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha