پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شعبان زاده

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال در هفته معلم ۲۵۰ امام محله و ۳۰ راهیار بانوی استان قم با همراهی کنشگران مردمی و اهالی محله از معلمان ۵۵۰ مدرسه تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده در تشریح این طرح که برای نخستین بار اجرا شد، اظهار کرد: در این عملیات فراگیر، ۲۶۰ مدرسه دخترانه، توسط ۳۰ تیم بانوان با مسئولیت راهیار بانوان مناطق استان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در بازدید از حدود ۳۰۰ مدرسه پسرانه، ۲۵۰ تیم با محوریت و پیشگامی امامان جماعت مساجد استان مشارکت داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بسترسازی برای برقراری تعامل فراگیر و اثربخش بین دو نهاد «مسجد محله» و «مدرسه محله» را از مهم‌ترین اهداف این عملیات ذکر کرد.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده گام دوم تعامل فراگیر با مدارس آموزش و پرورش استان را طراحی عملیات مشترک ویژه ایام تابستان دانست و بیان داشت: گام سوم تعامل نهاد مسجد با آموزش و پرورش استان، ایجاد حداقل ۴۰ مجموعه تربیت محور در ۴۰ مسجد استان طی سال ۱۴۰۱ با بهره مندی از ظرفیت طلبه‌ها و معین الامام‌ها و امامان مساجد به عنوان کادر مراکز تربیت محور و با حضور دانش آموزان محله‌های عملیاتی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha