شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید از نمایشگاه کتاب

حوزه/ اردوی یک روزه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران ویژه اساتید، طلاب و کارمندان خواهر جامعة‌الزهرا(س) روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اردوی یک روزه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران ویژه طلاب، اساتید و کارمندان خواهر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها روز چهارشنبه و پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام تا روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت با واریز مبلغ ۲۰ هزار تومان به عنوان ودیعه به شماره حساب ۰۱۰۸۲۱۶۰۱۲۰۰۵ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ نزد بانک ملی به نام جامعة الزهرا علیهاالسلام و ارسال فیش آن به همراه روز درخواستی برای اردو (چهارشنبه یا پنجشنبه)، نام و نام خانوادگی، کدملی، رضایت نامه سرپرست و شماره تماس به شناسه کاربری @Farhangi_۳۲۱۱۲۰۶۳ در پیام رسان ایتا در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

گفتنی است، به همراه آوردن مادر، خواهر و دختر با پرداخت ودیعه فوق به ازای هر نفر میسر است.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در مصلای تهران آغاز به کار کرد و تا ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان کتاب خواهد بود. همچنین این نمایشگاه به صورت مجازی به نشانی https://book.icfi.ir پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha