جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ چهارمین روز از سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

حوزه/ نجفی گفت: ۱۱۵عنوان اثر و تألیف از حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در  سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است که مجموعه۱۲ جلدی داستان های نیکو و نیکان با محوریت رده سنی کودکان از جمله این آثار است.

مهدی نجفی در حاشیه سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، گفت: غرفه مرکز نشر آثار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با عنوان انتشارات امام علی بن ابی طالب علیه السلام، در این نمایشگاه با ارائه ۱۱۵ اثر از معظم له برپاست.

مسئول غرفه انتشارات تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به فروش مجازی آثار، اظهار کرد: تألیفات این معظم له در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۲۰ درصد تخفیف علاوه بر تخفیفات نمایشگاه به علاقه مندان عرضه می شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیشتر کتاب های دوره ای حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی مانند منتخب بحارالانوار و عرفان اسلامی شرح صحیفه سجادیه مجددا چاپ و ارائه می شود.

مسئول غرفه انتشارات تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی مکارم شیرازی اضافه کرد: مجموعه داستانی نیکو و نیکان برگرفته از کتاب «یکصد و پنجاه درس زندگی» از معظم له، یکی از آثار پرطرفدار و ویژه کودکان و نوجوانان در این غرفه است .

نجفی با اشاره به تبیین و ترویج آموزه های اسلامی در کتاب نیکو و نیکان خاطر نشان کرد: حسادت، عجله، خشم، امیدواری، داوری، مهربانی، آرزو، سلام کردن، مشورت، درختکاری و عدالت از موضوعات مطرح شده در این مجموعه کتاب گروه سنی ۴تا ۷ سال است.

وی افزود: وب سایت نیکو و نیکان به نشانی http://nikoonikan.com هم توسط مرکز فناوری اطلاعات دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی ایجاد و در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

مسئول غرفه انتشارات علی بن ابی طالب(ع) یکی از نوآوری های پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی را فعالیت در زمینه محتوای فرهنگی برای کودک و نوجوان دانست و گفت: در پایگاه اطلاع رسانی معظم له به نشانی http://www.makarem.ir/ انیمیشن های مختلفی درباره موضوعات مختلف به ویژه احکام برای کودکان و نوجوانان ارائه شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا امروز، اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی مردم در این چند روز برپایی نمایشگاه استقبال خوبی داشتند که نشان می دهد مردم از استاد خاموش یعنی کتاب غافل نمی شوند .

غرفه مرکز نشر آثار حضرت آیت الله مکارم شیرازی در نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلای امام خمینی(ره)، بخش عمومی، شبستان اصلی، راهروی ۵، روبروی درب ۳۳ و غرفه ۱ پذیرای علاقه مندان به علم و فرهنگ است.

عرضه ۱۱۵ عنوان اثر از حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در نمایشگاه کتاب تهران/ ورود انتشارات به بخش تولید برای کودکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha