یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حوزه/ هاشمی گفت: هم افزایی بین دستگاه های حاکمیتی در استان ها و کشور یکی از موارد مهم است که می تواند هم فرصت و هم اگر از آن استفاده نکنیم، به عنوان تهدید تلقی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، سید محمد هاشمی پیش از ظهرامروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از اقدامات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام معتمدی، مدیر کل سابق قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه در حکمی که به مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده ۱۲ بند وجود دارد، گفت: دو بند از این دوازده بند، اهمیت ویژه ای دارد که بنده به آن ها اشاره می کنم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هم افزایی بین دستگاه های حاکمیتی در استان و کشور یکی از این موارد است که هم می تواند هم فرصت و هم اگر از آن استفاده نکنیم، به عنوان تهدید تلقی شود.

وی افزود:هم افزایی در بین نهادهای فرهنگی استان اصفهان نسبت به سطح کشور مطلوب تر است، زیرا عناصر برجسته و دارای ذوق فرهنگی در اقصی نقاط استان وجود دارند که مسائل فرهنگی را به خوبی راهبری می‌کنند.

هاشمی، مسئله دوم را کادر سازی، کادر یابی و کادر پروری بیان کرد و گفت: هنرمندان به نامی در اصفهان وجود دارند که مثل و مانند آنها در جاهای دیگر کمتراست.

وی در ادامه به وجود مکانهایی مانند هنرستان هنرهای زیبا اشاره کرد و ادامه داد: وجود مکان ها و ظرفیت های این چنین نیز بسیار می تواند در این زمینه کمک کار باشد .

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: از مدیران و دست اندر کاران این شهر خاصه مدیر کل جدید، دراین زمینه دست یاری می طلبیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اظهار داشت: آمده ام از مردم استان اصفهان، ائمه جمعه، حوزه علمیه و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که توفیق شد در این مدت به آنها خدمت کنم، تشکر نمایم.

وی به طور ویژه از حضرت آیت الله مظاهری و آیت الله طباطبایی نژاد که در دوران خدمت خود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از راهنمایی های و ارشاد آن ها بهره می برد، یاد کرد و گفت: خدا توفیق داده در سنگر دیگری در نهاد کتابخانه های استان خدمتگزار باشم و برای نشر گسترش و تعمیق کتاب و کتابخوانی فعالیت کنم.

در این مراسم اصغر آذربایجانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، مدیر کل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha