جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سعادت هادی پور

عده ای از اراذل و اوباش با اجرای دستور کار دشمنان ملت ایران، به بهانه گرانی، فضای شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری را ناامن کردند و با شلیک گلوله یک جوان را از پشت سر مورد اصابت قرار دادند که منجر به مرگ او شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، سعادت هادی پور، از اهالی شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری دوشب قبل در مسیر منزل، از پشت مورد اصابت گلوله معاندان و اراذل و اوباشی که به بهانه گرانی، مجری دستور کار دشمنان بودند، قرار گرفت و جان باخت.

واکنش خانواده مرحوم هادی پور

خانواده سعادت هادی پور از مردم شهر هفشجان خواستند: آرامش خود را حفظ کنند و فریب معاندین و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران را نخورند.

 اراذل و اوباشی که در هفشجان به جان مردم افتادند | واکنش شدید نماینده مجلس | مردم فریب نخورند

پدر سعادت هادی پور گفت: از خانواده بسیجی هستم و خودم هم ۶ ماه جبهه های حق علیه باطل بودم و افتخار می کنم به این نظام.

عموی هادی پور هم گفت: خانواده هادی پور ۱۴ شهید دارد. سعادت بسیجی بود و در مسیر خانه با گلوله معاندین مورد هدف قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خواهش می کنم از مردم هفشجان که گول رسانه های بیگانه را نخورند و به آنها توجه نکنند.

فیلم توضیحات پدر و عموی سعادت هادی پور

واکنش شدید نماینده مجلس

احمد راستینه هفشجانی هم در جلسه علنی یکشنبه ۲۵ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی گفته بود: مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با تقدیم بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید، ۷ هزار و ۳۰۰ جانباز دفاع مقدس و ۱۳ شهید مدافع حرم و ده‌ها شهید صنعتگر به ویژه شهدای ترور صنعتگر هفشجانی که در دیاله عراق به دست داعش تکفیری به شهادت رسیدند، همواره در صف اول دفاع از ایران عزیز بوده و خواهند بود.

جریان نفاق و فتنه‌انگیز و ضدانقلاب در یک برنامه‌ریزی گسترده سوار بر موج اعتراضات مردمی شدند و با تعرض به دفاتر ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های بسیج یک بار دیگر دشمنی خود را با ملت به تصویر کشیدند و اوج این خباثت در به شهادت رساندن جوان بسیجی، سعادت هادی‌پور هفشجانی و تعرض به پایگاه بسیج هفشجان به نمایش درآمدنماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردمان و زنان این دیار به ولایتمداری و دفاع از نظام و انقلاب شهره اند، ولی متأسفانه جریان نفاق و فتنه‌انگیز و ضدانقلاب در یک برنامه‌ریزی گسترده سوار بر موج اعتراضات مردمی شدند و با تعرض به دفاتر ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های بسیج یک بار دیگر دشمنی خود را با ملت به تصویر کشیدند و اوج این خباثت در به شهادت رساندن جوان بسیجی، سعادت هادی‌پور هفشجانی و تعرض به پایگاه بسیج هفشجان به نمایش درآمد تا به خیال خام خود با ایجاد رعب و وحشت میان ملت و انقلاب فاصله بیندازند و با طراحی کُشته‌سازی، اعتراضات مردمی را به سمت خشونت سوق دهند.

وی اظهار کرد: جریان ضد انقلاب و فتنه‌انگیز با هدایت شبکه‌های معاند نظام از جمله بی‌بی‌سی و اینترنشنال، به صورت مسلح به پایگاه بسیج مردمی حمله کردند و بسیجیان مظلوم را که همواره مدافع مردم و سنگ صبور آنها بودند، مورد هدف قرار دادند که تعدادی از بسیجیان زخمی و یکی از آنها با تیر مستقیم جریان نفاق مورد هدف قرار گرفت.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: با هوشیاری مردم عزیز و حضور آنها در صحنه و با تدبیر و کمک دستگاه‌های مسئول، موضوع مدیریت شده است.

مردم ایران زخم های عمیق بسیاری از منافقین خورده اند

راستینه یادآور شد: مردم شریف ایران زخم‌های بسیاری از منافقین بر پیکره‌شان وارد شده است، لذا به عنوان فرزندی از قوم سلحشور بختیاری و هفشجان صبور و فرزند بام ایران می‌گویم که تنها شهری که با دو نماینده مجلس که به دست منافقین ترور و شهید شدند (شهیدان رحمان و مجتبی استکی دهکردی) این شهر است و به نمایندگی از مردم ولایتمدار این سرزمین ضمن بیعت مجدد با امام و مقتدای خود امام خامنه‌ای اعلام می‌دارم مردم صبور و مظلوم این استان همواره مدافع منافع ملی و لبیک گوی امام و مقتدای خود هستند و خواهند بود.

 اراذل و اوباشی که در هفشجان به جان مردم افتادند | واکنش شدید نماینده مجلس | مردم فریب نخورند

وی ضمن تشکر از صبر و هوشیاری مردم در عدم همراهی با اخلالگران و ضدانقلابی‌ها گفت: مسئولین و دستگاه‌های ذیربط با مسببین این جنایت‌ها قاطعانه برخورد نمایند و نسبت به احقاق حقوق آسیب‌دیدگان اقدام عاجل به عمل آورند.

معیشت مردم خط قرمز دولت و مجلس است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: از دولت محترم انتظار می‌رود بیش از پیش نسبت به تبیین ابعاد مختلف اصلاحات اقتصادی همت گذارد و اکنون که رئیس جمهور محترم با آبروی خود به میدان آمده، همه ارکان دولت به میدان روشنگری این جهاد اقتصادی وارد شوند؛ قطعا معیشت مردم خط قرمز دولت و مجلس است و اجازه نخواهیم داد معیشت مردم در این اصلاحات اقتصادی آسیب ببیند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علي اصغر كريمي IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    1 2
    سلام امسال مزين به شعار توليد دانش بنيان و اشتغال آفرين است. با شيوه جهادي مردمي به اهداف مقدس انقلاب و نظام اسلامي دست مي يابيم ان شاءالله
  • سارا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    1 1
    هادی بسیجی بود محسن بسیجی بود