پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه امیرالمومنین رشت

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اجرای طرح هدفمندی خدمات، گفت: خدماتی که به طلاب ارائه می‌شود، در راستای کارهای پژوهشی، تحقیق، تحصیل، تدریس و ... که در سامانه سخا تعریف شده است، می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در جلسه مدیران مدارس علمیه رشت که در مدرسه امیرالمومنین علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مرکز خدمات، همسو با رسالت طلاب و حوزه، پیش می‌رود و در طرح هدفمندسازی خدمات به طلاب مجرد نیز خدماتی ارائه خواهد شد.

وی افزود: خدماتی که به طلاب ارائه می‌شود، در راستای کارهای پژوهشی، تحقیق، تحصیل، تدریس و ... که در سامانه سخا تعریف شده است، می‌باشد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور همچنین بعد از شنیدن نظرات، پیشنهادها و دغدغه‌های مدیران مدارس علمیه رشت، توضیحاتی ارائه داد و گفت: در بحث توانمندسازی معیشتی خانواده طلاب قدم‌های مهمی برداشته شده است و مرکز در حال فراهم‌سازی بستر مناسبی برای افزایش این خدمات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام واقعا این طرح هدفمندی ناقص است حقوق همه ارگان ها برای نیروهایشان افزایش یافته اما متاسفانه در حوزه به بهاانه های مختلف بینطلاب تبعیض قائل می شوند 30 ساله در حوزه هستیم قناعت کردیم وزندگی کردیم وخدا هم شاکر هستیم اما وقتی خانواده های ما این تبعیض ها رامی بینند ناراحت می شوند و...... مگر تفاوت طلبه از هم دیگر چه قدر است به نظر شما حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه از این تبعیض هایشما راضی است مثلا یک طلبه این هم فاصله دریافتی داشته باشد مگر خانواده طلبه ها چه گناهی کرده اند