پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه / امام جمعه پلدشت گفت: در کنار برنامه‌های میدانی لازم است تا سیره و اندیشه امام خمینی(ره) در فضای مجازی به صورت گسترده تببین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رمز پیروزی در هر مسئله‌ای مقاومت است و عزت و سعادت هر ملتی نیز در سایه ایثار و شهادت محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر نسل‌های سوم و چهارم این روحیه را در خود حفظ کنند، هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را شکست دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پلدشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای پانزده خرداد، بیان کرد: مکتب امام خمینی (ره)، مکتب اسلام و اتکال به خداوند متعال است.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به ولایت معنوی امام خمینی(ره) بر دل‌ها و جان‌های مردم انقلابی ایران، عنوان کرد: پیوند قلبی ملت ایران با امام خمینی(ره) در تاریخ معاصر بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام خمینی(ره) از سوی مجلس خبرگان یکی از اتفاقات مبارک تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با همان صلابت و شجاعت بنیانگذار جمهوری اسلامی، انقلاب را هدایت می‌کنند و هدایت پیامبرگونه ایشان، نام و راه امام خمینی(ره) را زنده نگه داشته است.

امام جمعه پلدشت با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی برای تبیین آرمان امام راحل‌(ره) در جامعه، گفت: در کنار برنامه‌های میدانی، لازم است تا سیره و اندیشه امام خمینی(ره) در فضای مجازی به صورت گسترده تببین و تشریح شود تا بتوانیم نسل جوان امروز را بیش از پیش با بینش، روش و منش حضرت امام(ره) در جریان پیروزی و راهبری انقلاب اسلامی آشنا سازیم.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به برگزاری همزمان سی‌وسومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد، یادآور شد: این مراسم ساعت ۱۰/۳۰ صبح روز شنبه ۱۴ خردادماه سال‌جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله گذاری در مسجد جامع شهرستان پلدشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha