جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست فرماندار اشکذر با حوزه خواهران

حوزه/ فرماندار اشکذر با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته درباره زمین تنها مدرسه علمیه شهرستان اشکذر ویژه بانوان طلبه، گفت: تمام تلاش خود را برای فراهم کردن زیر ساخت‌های آموزشی تحصیل بانوان طلبه به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، ابوالفضل ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، با تاکید بر جایگاه حوزه خواهران، به تشریح پیگیری‌های صورت گرفته درباره زمین تنها مدرسه علمیه شهرستان اشکذر ویژه بانوان طلبه پرداخت و اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای فراهم کردن زیر ساخت‌های آموزشی تحصیل علوم دینی بانوان طلبه به کار خواهیم گرفت.

فرماندار اشکذر، یکی از پروژه‌های شاخص این شهرستان را در چند سال گذشته، ساخت مکانی مناسب برای مدرسه علمیه خواهران دانست و گفت: با توجه به اینکه بودجه شهرستان در این زمینه هنوز مشخص نشده، اما حداکثر تلاش خود را در راستای تحقق آن انجام می‌دهیم.

ردائی افزود: امیدواریم با کمک مسئولین حوزه، همکاری و پیگیری مستمر، شناسایی خیرین و بودجه‌ای که در نظر گرفته خواهد شد، این پروژه در سال ۱۴۰۱ آغاز شود.

تهیه نقشه جامع برای مدرسه علمیه خواهران اشکذر

ابراهیم نقیب احمدی، معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد نیز در این نشست، با ارائه گزارشی از موقعیت زمین، از تهیه نقشه زمین مدرسه علمیه خواهران اشکذر خبر داد.

وی تاکید کرد: برای تهیه نقشه تمامی تلاش‌های، تهیه یک نقشه جامع است که در آن مهد کودک، شیرخوارگاه، سالن اجتماعات، خوابگاه، کلاس آموزشی، اتاق سایت، فضای اداری و فضای سبز مد نظر باشد، تا حداقل نیازهای طلاب خواهر برای تحصیل علوم دینی تامین شود.

در این جلسه، حجج اسلام طالبیان امام جمعه اشکذر و فهیم‌نیا موسس مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر، ضمن تاکید بر لزوم ساخت حوزه در شهرستان و ارائه راهکارهای سرعت بخشیدن به این امر، از پیگیری‌های فرمانداران گذشته و به خصوص پیگیری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد تشکر و قدردانی کردند.

تهیه نقشه جامع برای مدرسه علمیه خواهران اشکذر

تهیه نقشه جامع برای مدرسه علمیه خواهران اشکذر

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha