جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دلریش

حوزه/ حجت الاسلام دلریش: تمام مسئولان و به ویژه مسئولان دانشگاهی باید خود را مکلف به پاسخگویی و قرار گرفتن در معرض مطالبه گری بدانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، امروز سه شنبه در همایش دانشجویی «مطالبه‌گری منطقی و هوشمندانه»، گفت: دانشجو، ندای رسای جامعه و عامل محرک و قدرت یابی اجتماع است و یقینا بهترین مسیر همین مطالبه گری و ایجاد چالش در میان مسئولان به منظور اصلاح و عملکرد است.

وی ادامه داد: مطالبه گری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان رسالت اصلی مدنظر است و بر همین مبنا هم باید هم از نظرات دانشگاهیان و اساتید و هم از ظرفیت جوانی و انقلابی گری دانشجویان بهره ببریم.

حجت الاسلام دلریش ادامه داد: دست یاری به سوی تمام دانشگاهیان دراز می کنیم تا در کنار هم رسالت مطالبه گری ستاد و انتظارات امام خامنه ای از دانشجویان را جامه عمل بپوشانیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی تصریح کرد: تمام مسئولان و به ویژه مسئولان دانشگاهی باید خود را مکلف به پاسخگویی و قرار گرفتن در معرض مطالبه گری بدانند. این طور نیست که فقط حرفی زده شود و تمام؛ بهترین راه برای اقناع عموم مردم دانشگاه به ویژه نسل جوان است.

وی بیان کرد: تشکل های دانشجویی باید در زمینه مطالبه گری و البته هدایت فکری صحیح و منطقی دانشجویان تلاش کنند. نه این طور که دانشجو را عبد و بنده خود کنند، بلکه باید مسیر و محور حرکت را تعیین کنند تا دانشجو با اصول حرکت کند.

حجت الاسلام دلریش گفت: روحیه جهادی و عمل به جهاد تبیین از طریق مطالبه گری و یافتن نقاط ضعف و قوت میسر است. مدیران باید قدردان مطالبه گران واقعی و منطقی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha