یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم

حوزه/ مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم گفت: طی سه سال گذشته ۷۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده که در مجموع ۸۷ درصد از شهروندان از پیگیری و حل مشکل منعکس شده رضایت داشته‌اند و تعداد تماس‌های ازدست‌رفته این سامانه نیز به کمتر از ۴ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی کلانترزاده بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد، به برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره برای دومین بار در استان قم برگزار می‌شود و رایزنی‌هایی صورت می‌گیرد که سطح این جشنواره همتراز با جشنواره‌هایی که مورد تأیید وزارت ارشاد است، باشد.

وی ادامه داد: بخش‌های اصلی جشنواره شامل خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستندهای رسانه‌ای، یادداشت، تحلیل و نقد است و جهاد تبیین در مدیریت شهری بخش ویژه این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

کلانترزاده موضوعات این جشنواره را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط‌زیست شهری، عمران و آبادانی، شهر هوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقای کیفیت زندگی، هویت و کالبد شهر، حکمرانی و مجلس شهری، ترافیک و حمل‌ونقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهان شهر موضوعات اصلی دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما را شامل می‌شود.

وی ابراز داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا ۲۷ خردادماه سال جاری از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه‌ای شهر ما به نشانی www.qom.ir/mfs و یا ارسال در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ ارسال نمایند.

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تخصص‌گرایی در بخش‌های مختلف روابط‌عمومی شهرداری اشاره کرد و گفت: در تمامی سازمان‌های شهرداری تلاش داریم تا از افراد تخصصی و حرفه‌ای در بخش روابط‌عمومی استفاده کنیم.

وی به فراگیری سامانه ۱۳۷ نیز اشاره کرد و بیان داشت: طی سه سال گذشته ۷۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده که در مجموع ۸۷ درصد از شهروندان از پیگیری و حل مشکل منعکس شده رضایت داشته‌اند و تعداد تماس‌های ازدست‌رفته این سامانه نیز به کمتر از ۴ درصد رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha