شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دفتر شبکه الجزیره

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به منظور تکریم یاد شهیده «شیرین ابوعاقله» در دفتر شبکه الجزیره در تهران حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و به منظور تکریم یاد شهیده «شیرین ابوعاقله» در دفتر شبکه الجزیره در تهران حضور یافت.

وی در دیدار با عبدالقادر فایز، رئیس دفتر الجزیره در تهران اظهار کرد: خانم «شیرین ابوعاقله» از خبرنگاران جسور و پرتلاش شما در فلسطین بود.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی پور با بیان اینکه احساس می کنیم وظیفه ما است که نگذاریم یاد و خاطره این شهیده خبرنگار از اذهان حذف شود، گفت: رژیم صهیونیستی سالهاست که به تهاجم به خبرنگاران عادت کرده و در ده سال گذشته ۵۵ خبرنگار توسط این رژیم کشته شده اند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه این حجم از تهاجم به خبرنگاران در هیچ جا وجود نداشته و باید فکری در این باره شود، افزود: این اقدامات نشان می دهد که رژیم صهیونیستی نگران انتشار اخبار است.

وی ادامه داد: در روز تشییع جنازه خانم ابوعاقله نیز شاهد حمله رژیم صهیونیستی بودیم که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد و شبکه های اجتماعی این رفتار صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی پور با بیان اینکه اسرائیل خیالش راحت است که هژمونی نمی‌گذارد تصویرش مخدوش شود، بیان کرد: آنها با این تصور دست به اقدامات احمقانه حتی در مقابل دوربین ها می زنند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: اقدامات شبکه الجزیره در انعکاس اخبار فلسطین قابل تقدیر است.

انتهای پیام

حضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دفتر شبکه الجزیره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha