جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جهاد تبیین، خنثی کننده توطئه دشمنان است

حوزه/ مسئول بسیج رسانه استان همدان، جهاد تبیین را به عنوان ابزاری در مقابل جریان تحریف، راهگشا دانست و گفت: جهاد تبیین، انسجام ساز و خنثی کننده توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ناصر قوامی، مسئول بسیج رسانه استان همدان در نشست «جهاد روشنگری» با که هدف بررسی و تبیین مسائل روز در مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار برگزار شد، یکی از رسالت های حوزویان را جهاد تبیین برشمرد و بیان کرد: جهاد تبیین برگرفته از آیات قرآن است.

وی افزود: همانگونه که در حماسه عظیم عاشورا حضرت زینب(س) ‌به تبیین هدف و قیام عاشورا پرداخت، ما نیز با یادآوری ایام الله و پیروزی انقلاب و حوادثی که پس از انقلاب سپری کردیم، بدانیم که آینده نظام و اسلام روشن است و با تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب، مردم را آگاه سازیم.

مسئول بسیج رسانه استان همدان ادامه داد: دولت با حذف ارز ترجیحی اقدام به جراحی بزرگ اقتصادی کرد که سالها پیش باید این اتفاق رخ می داد، طبیعتا این جراحی دردآور و نیاز به مسکن دارد و با تحقیقاتی که صورت گرفته آثار بهبودی آن بعد از مدتها نمایان می شود. لذا وظیفه ما این است که در مقابل نفوذی ها و رسانه های دشمن که قصد براندازی و شورش و نیز فریب مردم را دارند، جهاد تبیین را سرلوحه کار قرار دهیم و در جامعه امید آفرینی کنیم.

وی، اجرا طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را اقدامی موثر از سوی دولت سیزدهم خواند و گفت: با این کار دست سودجویان قطع شد و یارانه ها به جیب مردم می رود.

قوامی در پایان جهاد تبیین را به عنوان ابزاری در مقابل جریان تحریف، راهگشا دانست و گفت: جهاد تبیین، انسجام ساز و خنثی کننده توطئه دشمنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha