پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار رییس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مردم آذربایجان غربی

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدامات دولت در عرصه اقتصادی به ویژه در زمینه حذف ارز رانتی ستودنی است و باید به جد حمایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری عصر امروز در نشست نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی با رئیس جمهور، اظهار داشت: اقدامات دولت در عرصه اقتصادی به ویژه در زمینه حذف ارز رانتی ستودنی است و باید به جد حمایت شود.

وی افزود: در کنار اقدامات اقتصادی، لازم است به موضوعات فرهنگی توجه شود، به ویژه قانون حجاب و عفاف که پس از ۱۷ سال شاهد مهجوریت آن هستیم و این انتظار از دولت مردمی به عنوان دولتی انقلابی وجود دارد که برای اجرای آن ورود جدی داشته باشد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: فساد اداری در برخی دستگاه‌ها و ارگان‌ها نظیر شهرداری‌ها نیازمند ورود جدی مدیران است تا کنترل دقیقی در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی دارای جایگاهی نامناسب در عرصه اقتصادی است که اصلاح این وضعیت نیازمند توجه ویژه دولت است، بنابراین امیدواریم دولت سیزدهم با جدیت اقدامات لازم در این عرصه را در برنامه خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شبستری در پایان ابراز داشت: انتظار تمام دغدغه مندان انقلابی از دولت مردمی این است که در کنار موضوعات اقتصادی و اقدامات درخشان در این زمینه، به مباحث فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشد تا شاهد بهبود اوضاع در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha