جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان در حرم مطهر کریمه اهلبیت سلام الله علیها با آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها با تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله سعیدی در این دیدار با اشاره به نکات ارزشمندی از پیشینه پر افتخار کاشان ابراز داشت: به دلیل جایگاه علمی، فقهی و دینی که دارالمؤمنین کاشان دارد، خدمت به مردم این منطقه ارزش زیادی خواهد داشت.

امام جمعه کاشان، نیز ضمن تعریف از علما و مردم کاشان و طلب دعا برای پیاده کردن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی در این منطقه ابراز داشت : خدمت به امامین انقلاب و استقامت در مسیر صحیح و الگوبرداری از خصوصیات امامین انقلاب باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار کرد

برپایه این گزارش امام جمعه کاشان همچنین در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم، با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت این مسجد نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت مسجد جمکران در این دیدار با بیان دلدادگی رهبر معظم انقلاب به امام عصر( ع) و مسجد جمکران اظهار داشت: حفظ انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه ها از اعجاز الهی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha