جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: آمریکایی‌ها برای مردن یک حیوان تمام بوق‌های تبلیغاتی خود را به ‌صدا در می‌آورند اما خود دست به کشتار ملت‌ها می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، در هشتمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه تشریح وضعیت حقوق بشر آمریکایی و مقایسه آن با حقوقی که اسلام برای بشر قائل شده‌ است، بحثی کلیدی است، اظهار داشت: ما در طول تاریخ حیات پربار رهبر انقلاب قله‌های مختلفی را مشاهده می‌کنیم که هرکدام از دیگری والاتر است؛ قله‌هایی مثل گام دوم انقلاب، یا بیان نکات و واژه‌های پر معنا در بزنگاه‌های خاص که برای هر کدام از آنها می‌توان کتاب‌ها نوشت.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: وقتی ما حقوق بشر آمریکایی را مطرح می‌کنیم باید از جلوه و حقوق اسلام در رابطه با بشر نیز سخن بگوییم و این‌ دو دیدگاه را در رابطه با کرامت انسانی، حق حیات و آزادی انسان می‌بایست مقایسه کنیم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به‌ اینکه چهره واقعی آمریکا باید افشا شود، اظهار کرد: ادعای مطرح شده آمریکایی‌ها و آنچه که در واقعیت از سوی آنها به‌طور ملموس در جامعه وجود دارد در رابطه با حقوق بشر، تضاد قابل توجهی دارد.

وی با تاکید بر اینکه مدعیان مهد آزادی، نقاب بر جنایات خود کشیده‌اند ادامه داد: رسالت این همایش‌ها، دور کردن نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر است تا چهره واقعی آنها که اقدامات وحشیانه‌ای همچون آدم کشی، نسل کشی، هدر دادن ثروت های مسلمین و زمینه سازی جنگ افروزی بین مسلمانان انجام داده‌اند، نمایان شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: غرب زدگان داخلی آنهایی هستند که از پول، امکانات و امنیت کشور ایران اسلامی و نتیجه مقاومت چندین ساله ملت ایران استفاده می‌کنند و در آخر نیز زهرشان را نسبت به انقلاب می‌ریزند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آنهایی که می‌گویند انقلاب فقط با ارتباط با غرب زنده می‌ماند، تصریح کرد: غرب‌زدگان بدانند که غرب، کعبه آمال نیست، بلکه کعبه آمال، اسلامی است که امروز پرچم دار آن مقام معظم رهبری است.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: یک زن با حجاب نمی‌تواند در یک کشور غربی آزادانه راه برود حال آنکه همین کشورهای غربی مدعی آزادی هستند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعلام اینکه آمریکایی‌ها از اهرم حقوق بشر و آزادی سو استفاده می‌کنند، بیان داشت: حق حیات از نظر آمریکایی‌ها کشتن نزدیک به یک‌صد نفر از مردم آفریقا، تجاوز مستقیم و غیر مستقیم به بیش از یکصد کشور مختلف، تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و کشتار دسته جمعی مردم فلسطین است.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کرد: آمریکایی‌ها برای مردن یک حیوان تمام بوق‌های تبلیغاتی خود را به ‌صدا در می‌آورند اما خود دست به کشتار ملت‌ها می‌زنند.

وی با اشاره به‌ اینکه اسلام نه تنها برای مسلمین بلکه برای همه انسان‌ها حق آزادی و حیات قائل شده است تاکید کرد: حق حیات اسلام می‌گوید اگر کسی، بی‌جهت انسانی را بکشد گویا همه بشریت را کشته و اگر کسی حیاتی به یک انسان بخشد گویا همه بشریت را احیا کرده‌ است.


نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها نه تنها با ملت‌های اسلامی بلکه با مردم خودشان نیز مشکل دارند اظهار کرد: آمریکایی‌ها به نام آزادی، آزادی را به قربانگاه می‌برند و این درحالی است که اسلام در نقطه مقابل آن حق مساوات برای همه انسان‌ها با هر زبان و قومیتی قائل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha