شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ پنجمین نشست تولید کنندگان محتوای تبلیغی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جنتی گفت: ما باید بدانیم مبلغین زیادی هستند که می توانند تولیدکننده محتوا باشند؛ برای این که محتوای تبلیغی مورد استفاده قرار گیرد، باید جریان سازی کرد تا شاهد اثربخشی آن باشیم. نمونه این جریان سازی، سرود «سلام فرمانده» است و اگر این سرود در کشور فراگیر شده است، به دلیل جریان سازی نسبت به این سرود می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین جنتی در پنجمین نشست هم اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی که در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد گفت: یکی از سیاست ها این اداره کل، شناسایی نیازهای تبلیغی با حضور دستگاه های حاکمیتی است تا بتوانیم با کمک و فعالیت ها و ظرفیت های موجود، نیازهای تبلیغی و محتوایی را رفع کنیم.
مدیرکل اداره اعزام مبلغ سازمان تبلیغات تهران افزود: این مهمترین هدف برگزاری این جلسات بوده است و در همین راستا هم توانسته ایم به موفقیت های خوبی برسیم.
وی بیان داشت: هدف دیگر این است که سازمان باید حمایت کننده باشد و اگر قرار است محتوایی مورد استفاده قرار گیرد، باید مسائل مختلف همچون بازاریابی، گرافیک و نیازمندی نیز مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین جنتی گفت: ما باید بدانیم مبلغین زیادی هستند که می توانند تولیدکننده محتوا باشند؛ برای این که محتوای تبلیغی مورد استفاده قرار گیرد، باید جریان سازی کرد تا شاهد اثربخشی آن باشیم. نمونه این جریان سازی، سرود «سلام فرمانده» است و اگر این سرود در کشور فراگیر شده است، به دلیل جریان سازی نسبت به این سرود می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha