پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / دیدار فضلاء و طلاب حوزه علمیه شهرستان ایذه با نماینده ولی فقیه در خوزستان

طلاب برادر و خواهر شهرستان ایذه با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، فضلاء و طلاب حوزه علمیه برادر و خواهر شهرستان ایذه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در فضایی صمیمانه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار برخی از طلاب خواهر و برادر به بیان دغدغه های فرهنگی ایذه، مشکلات و درخواست های مردم ولایتمدار این شهرستان، مسائل اخیر و ... پرداختند و اقدام اخیر برخی افراد در هتک حرمت به مقدسات را محکوم و صف مردم را از آنها جدا معرفی کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز خطاب به طلاب گفت: هنر ما طلاب این است که اولا خودمان تقوای الهی را رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در صورتی خداوند متعال علوم الهی را به انسان می دهد که قبل از آن تقوای الهی را رعایت کرده باشد، افزود: انسان باید از همه جوانح و جوارح مراقبت کند، اینکه گفته می شود جهاد اکبر به دلیل اینکه در عرصه ای کار می‌کنیم که دشمن قابل رؤیت نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، بیشترین نیاز برای رعایت تقوای الهی را حوزه‌های علمیه برشمرد و گفت: جای اخلاق عملی در حوزه های علمیه بسیار خالی و نیازمند توجه بیشتر است.

امام جمعه اهواز به مسائلی نظیر ضرورت توجه به حوزه علمیه، سرمایه گذاری معنوی در این زمینه، سرکشی به حوزه ها و شنیدن صحبت های طلاب خواهر و برادر اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha