جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رحمان فرج اللهی دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه

حوزه/ مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد تا در روند اجرای طرح اصلاحات اقتصادی توسط دولت سیزدهم، صبوری و همگامی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه از کرمانشاه، متن بیانیه مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُری آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیْهِمْ بَرَکات مِنَ السَّماءِ وَ الأَرْضِ...»

در سالی که مزین به نام تولید، دانش بنیان، و اشتغال نامگذاری شده، حرکت اساسی ریاست محترم دولت سیزدهم که باعث توزیع به حق یارانه کالاهای اساسی در زمینه معیشت و اقتصاد آحاد جامعه می شود ، قابل تحسین است.

این تصمیم قاطعانه و بجا در مدت کوتاهی ثبات نسبی بازار را در خصوص مایحتاج عمومی، آرامش را به خانواده های ایرانی بر گرداند، و این اقدام عقلانی نعمات الهی را روانه سفره مردم می نماید و یکی از آثار مثبت آن دست افراد سود جو و منفعت طلب را از جیب مردم کوتاه نمود و این سرمایه ملی بالسویه تقسیم می گردد.

ما مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه ضمن دعوت مردم نجیب و انقلابی کرمانشاه با هماهنگی، همراهی و صبوری با دولت مردمی مردمی و جهادی دعوت می نمائیم که در پیشگاه الهی بی اجر نخواهد بود.

قطعا عنایت ویژه حضرت ولی عصر(عج) روانه خانه و کاشانه ما خواهد گردید، سدی که توسط دکتر رئیسی شکسته شد، بنای این پیچ تاریخی بوسیله انسانهای دنیا پرست و منفعت طلب، نهادینه شده بود، زنجیره های این حرکت فساد ستیز در طول سالهای اخیر پایه گذاری شده بود، با شهامت و تدبیر مدیریت کلان دولتمردان در دولت سیزدهم پاره گردید.

دسترنج مردم ایران اسلامی اول باید نصیب کشور شده، سپس راهی سایر کشورهای آنهم به صورت صادرات قانونی انجام شود، هر چند خدمت به مسلمانان توصیه اکید اسلام است، اما کشور عزیزمان حاصل خون هزاران جوان رشید و دلیر این آب و خاک بوده که هدفشان چیزی جز سربلندی و عزت ایران در سراسر جهان نبوده است.

حال باید توجه داشته باشیم سود جویان در این مدت متوالی نه تنها کسب حرام نموده، بلکه شرافت و انسانی خود را زیر سؤال برده، امیدوارم چرخه تولید و اشتغال و کار به همت جوانان موتور حرکت آن سرعت بیشتری گرفته تا دهک های پایین دستی جامعه با عزت و اقتدار زندگی روزه مره خود سپری نموده و گوش بفرمان امام مسلمین باشند و نگذارند حرامیان ضد انقلاب به دنبال تضعیف ابهت و عظمت اسلام در این کشور باشند.

با محور قرار دادن فرامین امامین انقلاب و شهدای خونین کفن در موضوع «جهاد تبیین»، از جمله اجرای عادلانه توزیع یارانه ها همگام با دولت سیزدهم، در میان خانواده ها و اجتماع ، چراغ امید را حسب تکلیف شرعی خصوصا در میان جوانان روشن نگه داشته و سران استکبار و صهیونیسم را ناکام گذارند.

رحمان فرج اللهی

دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha