سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حوزه گیلان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیپور گفت: طرح مطالعاتی صحیفه سجادیه کار زیبایی است و ما از این طرح استقبال می‌کنیم و در اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، جلسه امروز حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور سرپرست حوزه علمیه گیلان با حجت الاسلام سید حسین ابراهیمان از اعضای بنیاد صحیفه سجادیه کشور و دکتر محمد اکبرزاده مدیر این بنیاد در مدیریت حوزه گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور گفت: اگر سیر مطالعاتی صحیفه سجادیه مثل سیر مطالعاتی شهید مطهری مشخص شده است، کار بسیار ارزنده‌ای انجام داده‌اید، و برای اجرای بهتر طرح مطالعه صحیفه سجادیه مشخص شدن سیر امر برای این طرح کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: حوزه علمیه گیلان این ظرفیت را دارد که مبلغین روستاها را داخل این طرح بیاورد، و جهت تشویق این مبلغین، هر چهار ماه یکبار می‌توان مسابقه‌ای بین شرکت کننده‌ها اجرا کرد.

مدیر حوزه علمیه گیلان تصریح کرد: طرح مطالعاتی صحیفه سجادیه کار زیبایی است و ما از این طرح استقبال می‌کنیم و در اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

اکبرزاده، مدیر بنیاد صحیفه سجادیه نیز در این جلسه گفت: اگر این طرح در حوزه علمیه اجرا شود، طلاب بعد از چند سال، به صحیفه سجادیه مسلط می‌شوند.

وی افزود: کار دیگری که می‌توان برای صحیفه سجادیه در حوزه علمیه انجام داد این است که درس اخلاق را با محوریت صحیفه سجادیه برگزار کرد.

اکبرزاده ادامه داد: بعد از اجرای این طرح با تربیت مربی در حوزه‌های علمیه استان گیلان، از ظرفیت این عزیزان می‌توان در مساجد محلات استفاده کرد تا مردم نیز با صحیفه سجادیه آشنایی بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha