سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام شعبانی گفت: انسان می‌تواند دکتر و مهندس باشد و در مسیر الهی قدم بردارد، مثل شهید فخری‌زاده‌ها.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام صادق شعبانی امروز ظهر در گفت‌وگوی صمیمانه با دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه علوم معارف اسلامی صدرای شهر رشت، گفت: انسان دو انتخاب بیشتر ندارد، یا بهترین را انتخاب می‌کند و یا بدترین را، انتخاب میانه و وسطی برای انسان وجود ندارد. «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ » (آیه ۶۹ سوره عنکبوت) خداوند در این آیه می‌فرماید: تو در راه من جهاد کن و من مسیر را برای تو باز کنم.

مدیر مدرسه امیرالمومنین علی(ع) رشت تصریح کرد: نوع موضع گیری انسان در مقابل مشکلات، فتنه‌ها و ...، باعث رشد و افت انسان می‌گردد.

وی تاکید کرد: اگر شما بخواهید انقلاب اسلامی را بشناسید، باید دشمنانش را بشناسید. اسرائیل، آمریکا که برای جلوگیری از پیشرفت مردم ایران هزینه های زیادی می‌کنند.

شعبانی ادامه داد: اگر این انقلاب برای دشمنانش ضرر نداشت، قطعاً دشمنی نمی‌کردند. آیا غیر از این است که انقلاب اسلامی ایران حامی مظلومان است؟؛ بستر حمایت از مظلومان جهان توسط حوزه علمیه فراهم گردید.

وی اظهار کرد: اوائل انقلاب حضور روحانیونی از جمله شهید بهشتی و شهید مطهری برای دشمنان گران تمام می‌شد و با منافعشان سازگاری نداشت، در نهایت این عزیزان را ترور کردند؛ در زمان حاضر نیز حضور سپهبد شهید سلیمانی، شهید فخری‌زاده برای منافع دشمن خطر آفرین بودند و در نهایت آنان را ترور کردند.

مدیر مدرسه امیرالمومنین علی(ع) رشت تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی، هر روحانی که منافع دشمن را به خطر بیاندازد، مورد هجمه قرار می‌دهد؛ البته اگر موضع گیری ها برای خدا باشد، باعث رشد انسان می‌شود.

حجت الاسلام شعبانی در پایان گفت: انسان می‌تواند دکتر و مهندس باشد و در مسیر الهی قدم بردارد، مثل شهید فخری‌زاده‌ها.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha