جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ربانی

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام خواستار ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین تبیین دستاوردهای عرصه دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پیامی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، تبیین وقایع دوران دفاع مقدس را خنثی کننده اقدامات جریان تحریف دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
«إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

سالروز فتح خرمشهر به دست رزمندگان غیرتمند انقلاب اسلامی و سربازان امام خمینی(رحمت الله علیه) یادآور بخش مهم و سرنوشت‌ساز تاریخ باشکوه ایران اسلامی است و تجلیل از این روز بزرگ، تجلیل از شهادت، مقاومت و ایثار است و یادآوری از این پیروزی بزرگ و معجزه‌آسا، یادآوری از نصرت و یاری خداوند متعال می‌باشد.

آنچه امروزه در تبیین دستاوردهای خرد و کلان انقلاب اسلامی، بیش از هر مسأله‌ی دیگری ضرورت دارد مقابله با جریان‌های تحریف انقلاب اسلامی به ویژه تحریف دفاع مقدس است که با اجیرکردن رسانه‌های مختلف درصدد جبران شکست‌های پی در پی خود در برابر جبهه مقاومت هستند و همه تلاش‌های خود را برای عوض‌کردن جای جلاد و شهید مصروف می‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای عزیز بیت المقدس، سالروز پیروزی شکوهمندانه ومعجزه آسای سوم خرداد را به محضر رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)، سرداران و سربازان رشید اسلام و خانواده معظم شهدا تبریک عرض می‌کنم و از خدای متعال برای شهدای عزیز دفاع مقدس و همه شهدای جبهه مقاومت، حشر با سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) را مسألت می‌نمایم.

سیدحسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha